Sunday, April 1, 2012

Clouds

On ollut hienoa katsoa, kuinka lumet sulaa. Kevät on todellakin tulossa! Harmi kun pitäisi istua sisällä ja lukea kokeisiin. Tulee vähän tukala olo neljän seinän sisällä, mutta onneksi kirjojen keskeltä voi irtautua ja mennä pienelle kävelylle.


Olin lauantaina katsomassa itselleni kesävaatteita. Tiger of Swedeniin päädyin, ja löysin kuin löysinkin kaipaami shortsit Espanjaa varten.


Myöhään illalla iski inspiraatio niin pitkästä aikaa, ja päädyin leikkimään käyttämättömillä öljyliiduilla. Oli vapauttavaa kun sai mielivaltaisesti töhriä paperille raikkaita värejä!



Ainoat kasvit jotka eivät kuole minun huoneessani; mehikasvit.



Isä lähti taas maailmalle matkustamaa ja tekemään bisneksiä, joten olen yksin tovin. Ei se minua haittaa, olikin jo ikävä omaa itsenäistä elämää.
Tänään olen valloittanut keittiön; ajattelin siivota ja pestä, lisäksi improvisoin ainesten kanssa ja näyttää siltä että pikkukeksit ovat tulossa. Lämpimän aterian jälkeen, kun pitää keskittyä solubiologian ihmeelliseen maailmaan sekä ruotsin rakastettavaan kielioppiin, on ainaki hieman makoisaa purtavaa.
Ihanaa kevättä teille kaikille!

2 comments:

  1. Hei pidät blogii! nyt paljo kuvii sun piirrustuksista et pääsen kuolaamaan!?

    ReplyDelete
  2. Joo, päätin nyt kokeilla! Ja pistänkin ehk tulemaan, ku sil saa kerran sut kuolamaa! Pistäppäs omiakin, mäki haluun nähä vähä enemmän sun kättes jälkeä ;)

    ReplyDelete